Sabtu, 18 April 2009

ujian munsyi

ni plak nk cter psal aku g ujian munsyi kt SMK Seri Berang....dkat je ngn umah aku...sblm aku pegi 2 mmg tkt sgt...yela,slama ni aku mner prnah keseorgn menghadapi dtik2 cm ni...msti ader geng...so utk munsyi kali ni,aku keseorgn....aku kna blaja berdikari...aku bgun kul 9 (agk lmbt utk seorg ank dara bgun kul 9)hehehehe...mndi2,iron bju,then smpt lg bkak internet...bkn ape,nk cek ape y kna bwak kt web usm...then aku mkn jp pastu dlm kul 10.30 aku bertolak...
branikn dri g sorg....smpi je sne rmainyer org,aku dh cuak....aku ni kalu rmai org trus kecut perut...huhuhu...kbtulan ader bdk 2 org bru smpi...aku pn rmahkn dri bertya...dorg pn munsyi jgk...aku pn jln sma ngn dorg...pastu tba2 terjpe plak senior aku dr smaasza dlu...apalg,jpe geng...aku ngn die pn g cri kls utk ujian...tmpt dduk pn sblah2 je...so aku xtkt lg...pas pekse trus blik...ye,aku berjaya jd brani....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku