Jumaat, 3 April 2009

kawan....terharunya....

semalam, iaitu jumaat 3.04.2009, aku dikejutkn dengan kedatangan pengantin baru..sape lg kalu bkn kwan aku y baru kwin baru ni, yanie n ise...aku ckup terharu dengan kedatgan dorg...mase 2 aku ngah goreng ayam kt dpur...terdengar telefon aku berbunyi, aku tgk private number...aku agkt n dgr suare yani....sronok sgt...die ckp..."wani,aku nk g umah mu ni"....Aku igtkan dia bergurau...selang berapa minit dh ader dpn pntu umah aku...aku apa lagi menjerit la....dengan perasaan ya teramat suke aku peluk die....mmg terharu sgt dengan kedatagn die....aku borak2 la dgn die....tp y aku terkilan aku xsdiakan hadiah utk pengantin baru...aku rse bersalah y amat...huhuhu...yanie,nti konvo aku bg ek...aku mtk maaf sgt2....terime kasih kawanku,terime kasih kerana menjadi shabt y baik padaku....luv u yanie...smoga cpt dpt baby...
xsbar aku nk jd auntie waniee....ahakz....(^^,)




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku