Selasa, 14 April 2009

ciNta dalam hati

mcm tajuk novel plak aku pnyer entri ari ni....sbnarnya tjuk ni bestfrenz aku echah y ilhamkan....semalamaku bermesej ngn die...die cter kt akuy pasal sorg lelaki yang die mnat....die ckp die xnk la lbih2 sbb dh tau lelaki 2 ader awek...y aku ska sgt tjuk ni sbb aku pn mengalami kes y sma....mnat kt seseorg tp xtau apa status die...hehehehe....cinta dlm ati 2 mksud echah cinta y kta pndamkn kt dlm ati kta, xder org pn tau...cma org trtentu je...aku sbnarnya dh mls nk mnat org tp nk wat cm ner kn dh terminat....hahahaha...tp bak kta echah smpn je dlm ati...biar ati je tau....just mnat je...2 normal la kta sbagai mnusia...aku sndri xdpat nk elak....smoga cinta dlm ati ni xmlarat smpai kt jntung...2 dh kra kronik 2....so,pndai2 la mengelak dan byk2 kn la mkn ubat...(ader kna mengena ke ubat ngn cinta ",)




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku